حضور محمود احمدی نژاد در یک فیلم
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

توسطشبکه تلویزیونی زرد امریکایی: ان.بی.سی
دکتر احمدی‌نژاد در آستانه سفر به آمریکا به خبرنگار زن آمریکایی شبکه ان.بی.سی اجازه داد تا از یک روز کامل از زندگی خصوصی و کاری وی گزارشی مستند گونه تهیه کند.
این گزارش شامل یک روز کامل از زندگی احمدی‌نژاد از ساعت پنج بامداد تا پاسی پس از نیمه شب است در حالی که خبر آزادی دو جاسوس آمریکایی ظرف حداکثر 48 ساعت، نخستین بار از این شبکه و از زبان احمدی‌نژاد پخش شد.

روزنامه صهیونیستی اورشلیم‌پست با انتشار این گزارش نوشت: این مستند شامل نماز صبح و نیایش احمدی‌نژاد 54ساله، نرمش صبحگاهی به‌مدت نیم‌ساعت به همراه محافظان خود، ورود به دفتر کار رأس ساعت هفت صبح و نمازهای پنجگانه اوست.

آن کوری، خبرنگار ان.بی.سی که پیش از این سابقه فعالیت های رسانه ای علیه ایران در زمینه حجاب، انرژی هسته ای، حقوق بشر، اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 و... را در کارنامه خود داشته است، در ابتدای پخش این مستند، با اشاره به اینکه این مستند در آستانه سخنرانی احمدی‌نژاد در مجمع عمومی سازمان‌ملل‌متحد پخش می‌شود، بر ساده‌زیستی احمدی‌نژاد تأکید می‌کند و دفتر کار او را دفتری بزرگ اما ساده می‌خواند.

این مستند نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور، هر روز صبح ابتدا روزنامه‌های کشور را می‌خواند و متن پیاده‌شده رصد رسانه‌های خارجی و نامه‌های مردمی را مطالعه می‌کند.

این فیلم در حالی پخش می‌شود که احمدی نژاد روز 25 اردیبهشت سال جاری در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه دو سیما گفته بود که: «خوشبختانه من نه سایت می‌بینم و نه روزنامه می‌خوانم! البته توهین به کسی نباشد! وقت آن نیست! بالاخره هر چه بخوانی ذهن را مشغول می‌کند! ‌این قدر کار هست که اگر 24ساعته کار کنیم کم می‌آوریم!»
 
این مستند همچنین با تأکید بر سخت‌بودن زندگی احمدی‌نژاد و خستگی‌ناپذیری وی به دیدار او با رهبران شیعه پاکستان، شهروندان فقیر مرزنشین ایران در مرز ترکمنستان، دیدار با زنان و شهروندانی که از زندگی در منازل ساخته‌شده توسط دولت ابراز خوشحالی می‌کنند، دیدار با یک مرد بی‌بضاعت که سه پسر او در دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند، حرکت با خودرو در میان مردم استقبال‌کننده در شهرستان‌ها و جلسه و گفت‌وگو در یک فروند هواپیمای 707 می‌پردازد.

خبرنگار ان.بی.سی سپس در تمجید از احمدی‌نژاد از مقام معظم رهبری نیز برای اثبات خستگی‌ناپذیری او مایه می‌گذارد و می‌گوید: احمدی‌نژاد هر روز تا ساعت دو بامداد کار می‌کند و تنها سه ساعت تا پنج صبح می‌خوابد و گفته می‌شود که رهبر ایران، آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به او توصیه کرده خوب بخوابد.
خبرنگار از احمدی‌نژاد می‌پرسد آرزوی شما برای آینده ایران چیست، که او پاسخ می‌دهد: «من برای همه ملل جهان، صلح، دوستی، شادی و وحدت می‌خواهم.»

مصاحبه با این شبکه در حالی صورت می گیرد که ان.بی.سی یکی از زردترین شبکه‌های تلویزیونی آمریکاست که معمولاً به خبرهای مربوط به هنرمندان و ورزشکاران و خوانندگان و ملکه‌های زیبایی و ...می‌پردازد.

شبکه ان.بی.سی همانند سایر شبکه‌های آمریکایی در خلال برنامه‌های متعدد خود به گسترش فرهنگ آمریکایی در تمام جهان می‌پردازد. از آنجا که این شبکه از ناحیه فرهنگی وارد جریان کنترل اندیشه و افکار و جهت‌دهی به افکار عمومی دنیا شده است به مراتب خطرناک‌تر از سایر رسانه‌ها عمل می‌کند. در فیلم‌ها و کلیپ‌هایی که از شبکه ان.بی.سی پخش می­شود به‌راحتی می توان به ایده برتری ذهن و فکر آمریکایی پی برد.

منبع: خبرآنلاین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب